Saturday, September 17, 2011

REZEKI IESYA

17/09/2011-12:42am
Salam 19 Syawal.
Esok pasti banyak open house....Nie nak bagitau rezeki orang tak dapat disangkal,pakai kasut sebelah lain pun boleh jadi duta..tapi rupapun kenalah ada yea...


_________________________
Iesya Dilantik Jadi Duta Gara-Gara Pakai Kasut Berlainan
Sabtu September 17, 2011


Iesya dilantik sebagai Duta butik Spyke di Novena Mall, Singapura.
PETALING JAYA: Penyanyi yang juga pengacara Selamat Pagi Malaysia, Iesya Toh, dilantik sebagai duta kasut dan pakaian butik Spyke yang beroperasi di Novena Mall, Singapura, gara-gara imejnya yang suka memakai kasut berlainan pada kedua-dua belah kakinya.
Menurut Iesya, dia dilantik oleh butik tersebut yang sememangnya menjual kasut berbeza bagi kedua-dua belah kaki sejak tiga bulan lalu.
“Saya dimaklumkan, trend memakai kasut berlainan pada kedua-dua belah kaki begitu mendapat sambutan di Singapura. Saya tak sangka dengan imej yang saya bawa itu, ia menyebabkan saya dilantik menjadi duta butik tersebut. Saya amat bersyukur,” katanya kepada mStar Online.
Sebelum ini, Iesya memilih untuk melakukan imej berkenaan ketika membuat persembahan nyanyian dan ke majlis-majlis tertentu.
Trend kasut berlainan sebelah mendapat sambutan daripada peminat Iesya di Singapura.
“Imej yang saya lakukan itu adalah sebagai suatu stail dan identiti saya agar ia berbeza dengan orang lain memandangkan ramai penyanyi yang ada dalam industri seni sekarang. Ia juga sebagai suatu strategi untuk memperkenalkan saya kepada khalayak.
“Pihak Spyke telah menaja banyak kasut dan pakaian kepada saya,” katanya yang bernaung di bawah syarikat pengurusan Putrivision Empire.
Menyentuh tentang karier, Iesya sedang dalam proses mempromosikan lagu terbarunya berjudul Demi Cinta yang dinyanyikan secara duet dengan seorang penyanyi dari Singapura.
“Saya sudah merakamkan lagu itu dengan seorang penyanyi lelaki dari syarikat Media Corp. Tetapi saya terpaksa merahsiakan buat sementara waktu sehingga tiba masanya kerana para peminat di Singapura masih berteka-teki tentang siapakah penyanyi itu.
“Saya juga akan merakamkan lagu baru untuk album penuh yang memuatkan tujuh buah lagu. Setakat ini saya sudah merakamkan lima buah lagu. Selepas ini, saya akan bekerjasama dengan komposer dari Indonesia yang pernah menggubah lagu untuk Datuk Sheila Majid dan komposer Mayuni Omar dari Singapura,” ujarnya.
Butik Spyke di Novena Mall, Singapura.
Pada 26 hingga 29 September ini, Iesya menganjurkan percutian ke Bandung, Indonesia bersama peminat-peminat. Penyanyi Heliza juga akan turut serta.
Mereka yang berminat untuk mengikuti percutian itu bolehlah hubungi Kak Izan di 012-2149598
___________________jadi duta kerana pakai kasut berlainan___End


MENARIK! MESTI BACA!

Ada pertanyaan!!!!Jumpa pakar gang kami:klik here to read:
http://stewardjohn.com/

0 comments: