Thursday, May 24, 2012

CHONG WEI SELIUH - PIALA THOMAS 2012






24/05/2012 -08:18pm

Assalam......

Apa nak buat....dengarnya boleh baik sepenuhnya dalam 4 minggu...kat berita TV3 nie ...ada chancelah ke olimpik...

_______________________________

 

'Air mata Chong Wei'


2012/05/24

Lee Chong Wei 

Hanya doa rakyat Malaysia dan rawatan rapi diperlukan untuk cabaran emas di London

"SAYA amat sedih tidak dapat bantu pasukan," kata Lee Chong Wei yang pulang ke tanah air, semalam selepas menamatkan kempen Piala Thomas dengan nota sedih.
Air mata pemain nombor satu dunia itu tumpah lagi di bumi Wuhan sebelum berlepas ke Malaysia atas dua sebab - tidak dapat meneruskan aksi Piala Thomas menentang China, semalam dan kedua mula bimbang apakah kecederaan dialami boleh menjejaskan impian memenangi pingat emas Olimpik, hujung Julai ini.
Mental saya kena kuat apa lagi Sukan Olimpik tinggal dua bulan lebih lagi. Saya harap dapat pulih segera untuk bersiap memburu emas negara di London. - Lee Chong Wei
“Mental saya kena kuat apa lagi Sukan Olimpik tinggal dua bulan lebih lagi. Saya harap dapat pulih segera untuk bersiap memburu emas negara di London,” tambahnya.

Cabaran skuad negara berakhir selepas tewas 0-3 kepada China di suku akhir, malam ta
(gambar)ni ha gambar kaki dia ter peliot.
mforum.cari.com.my




visit here:pakar kami:stewardjohn.com(ask anything)









0 comments: