Friday, May 25, 2012

MARK ZUCKERBERG DAN PRISCILLA CHAN WEDDING 2012

25/05/2012:11:11am

Assalam...tak berapa sihat nie..

Bila money is nothing...(when it's a lot2..huhu)

_________________

Kejutan jutawan
Facebook

 Married: The couple have been together for nine years, but did not reveal their engagement

Hari bahagia jutawan Facebook, Mark Zuckerberg dan Priscilla Chan yang dirai secara rahsia di halaman rumahnya di Palo Alto, California, Amerika Syarikat nyata mencipta banyak kejutan.
Masakan tidak, tetamu yang dijemput menghadiri majlis perkahwinan itu pada mulanya menjangkakan ia majlis kejutan untuk meraikan Chan yang baru sahaja menamatkan pengajian dalam bidang Perubatan di Universiti California.

Bukan itu saja, penyanyi kumpulan Green Day, Billie Joe Armstrong juga sempat mengejutkan tetamu yang hadir apabila turut menyanyi di majlis yang diadakan secara sederhana itu.
"Mereka sudah berkawan lama. Dia menyanyi secara percuma dan ia satu hadiah perkahwinan yang tak diduga untuk seorang kawan," kata sumber kepada majalah People.
Biarpun mengejutkan tetamu dengan majlis perkahwinannya, difahamkan pasangan itu telah merancang majlis tersebut sejak empat bulan lalu.
Pada majlis perkahwinan itu, Chan kelihatan manis mengenakan gaun pengantin berwarna putih gading rekaan Claire Pettibone berharga $4,700 (RM14,711).
Malah cincin perkahwinan yang tersarung di jari manis Chan merupakan hasil rekaan Zuckerberg.
Pasangan itu bercinta selama sembilan tahun ketika kedua-duanya melanjutkan pengajian di Universiti Harvard dan ketika Zuckerberg yang kini bernilai AS$19 billion (RM59.4 billion) memulakan laman sosial Facebook.
http://www.utusan.com.my/info
_____________________________________EnD
 



visit here:pakar kami:stewardjohn.com(ask anything)

 

0 comments: