Friday, December 13, 2013

PERSANDINGAN 'TAMAN INGGERIS' ROZITA DAN ZAIN DI SETIA CITY CONVENTION CENTRE YANG MERIAH.

13/12/2013-11:48pm
Assalam.....
Hmmmm....best nyer yer...moga Allah memberi keredhaannya.Amin.

__________________________
Persandingan 'Taman Inggeris' Rozita & Zain Penuh Meriah
Sabtu Disember 14, 2013

Indahnya persandingan Rozita dan Zain Saidin
SHAH ALAM: Majlis resepsi persandingan pasangan selebriti Zain Saidin, 29, dan Rozita Che Wan, 40, berlangsung penuh meriah dengan tema "taman Inggeris" yang diadakan di Setia City Convention Centre, di sini, Jumaat malam.
Kedua-dua pasangan itu melangkah masuk ke dalam dewan kira-kira pukul 9 malam diiringi dengan lagu Cinta Sesungguhnya nyanyian Sabhi Sadh.
Acara dimulakan dengan bacaan doa daripada Imam Muda Asyraf Redzuan dan tayangan video majlis merisik, berinai dan akad nikah.
Rozita yang anggun mengayakan busana daripada pereka fesyen terkenal Qudyn Kuala Lumpur dan Rizalman turut memperagakan barang kemas bernilai RM11.2 juta. Seramai 500 tetamu termasuklah keluarga terdekat, rakan-rakan artis dan media menghadiri majlis tersebut.
Majlis dimeriahkan dengan nyanyian daripada Fazli Zainal, Ayu Damit dan Dafi.
Sementara itu, antara rakan artis yang hadir ialah Ziana Zain, Sherry Ibrahim, Tasha Shilla, Azza Elite, Micheal Ang, Rizal Jaafar, dan Azhan Rani.
Zain dan Rozita selamat diijabkabulkan sebagai suami isteri dengan sekali lafaz dalam satu majlis yang turut diadakan di sini pada malam Khamis lalu.
Aktres tersebut turut menerima sembilan dulang hantaran yang diisi di dalam peti termasuk mas kahwin berjumlah RM9,300, sebentuk cincin bernilai RM93,000 dan wang hantaran sebanyak RM23,000.
_________________________________EnD

2 comments:

el said...

byk2 majlis el suka majlis merisik ngan berinai..hehe
hang dulu bape majlis assoi

ASSOYFINGER67 said...

ku sekalirong jer haha