Friday, July 9, 2010

MY WAY OF BLOGGING....EDESI TENGAH MALAM!

09/07/2010-12:52am
Menjawab message dari kotak jeritan (Shout box..hehe)adalah amat payah jika anda terlalu mengantuk...oleh itu apa yang anda perlu buat ialah mengambil 1/2 biji tembikai yang telah sejuk selama 3 hari di dalam freeze anda dan makan pelahan2 sambil berblog walking....anda kan rasa perbezaannyer....cubalah petua ini di rumah saja kerana kalau di siber cafe...anda akan dicap BL(Buruk Lantak...hehehe...)
Inilah contohnyer:Sila makan tidak jauh dari tandas...???Lu fikirlah sendiri Bro/Bri...huhu
Ini sample sahaja...tandatangan tidak diperlukan.....
Inilah rakan2 aku yang best sesangat..(antaranyerlah)
I Love fruit...I like Blogwalking..Im Always Welcome My Friends!

13 comments:

padin said...

humang aih.. temikai sejuk tuuu....
bak nak semua!!! hehe.. ko amik sesudu dahler Assoy..

"Bri" tu panggilan untuk sape plak Assoy? ekekek

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

ok tembikai disudu terus dari buahnye hahaha
terbaek la assoy!!!

p/s: pas ni aku tau padin mst tiru hahaha

ASSOYFINGER67 said...

padin;Bri tu untuk pompuan ler...pasal lelaki Bro..hehe

MissXYZ a.k.a Abaikan;sebenor-benornyeee..tembikai tu tawar ler...huhu

Affan Ruslan said...

:Sila makan tidak jauh dari tandas...???Lu fikirlah sendiri Bro/Bri

lol. mne dtg bri?!

ASSOYFINGER67 said...

Affan Ruslan;salam Affan..makan tembikai boleh buat kite..buang air selalu..haha Bri..saja buat lawak ringan...(Patutnyer:sis he..he)

jerung darat said...

mkn tembikai ke kalu da 1/2 biji. . .mcm len je bnyi nye. . .hehe. . .

nuriz said...

apesal nama nuriz takdak..hua hua hua

padin said...

hahaha sedap gak kalau panggil pompuan Bri, ekeke.. lerr tawor ke Assoy? hehe tambah la gula, pastu kacau2 sket ekeke

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

hahaha,,,terbaek lu kawan,,,,

puterapescado said...

mak aih...tngh mlm makan tembikai...
fuh....sejuk sejuk...

tetibe tertarik ngan name kat situ :)

munna said...

sejuknya... terasa ngilu

ASSOYFINGER67 said...

jerung darat;aku tak belalah..ha..ha

nuriz;next timelah ye nuriz..alah..hehe

padin;pandailer kao..haha..ha..ha

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN;TQ...!

puterapescado;Stock lemak akuy banyak..tak per!he..he

munna;betul tu...jangan ikut saya,,gigi boleh cepat rosak...huhu

yanie said...

nak tembikai juga!!! hihi