Wednesday, October 13, 2010

AL FATIHAH....KURANG HORMATNYA BANGSA MAL..........KARIPAP PANAS!!!!!!!!!

13/10/2010-1:52am
Dah lama tak buat ...so i'm back with just an ordinary story from an ordinary man..hu..hu.Apasal nak pening2....apapun nak bagi AL FATIHAH dulu buat mangsa yang beragama Islam pada kejadian/kemalangan ngeri10.10.10.Semuga Allah memberi ruang yang istimewa buat insan2 ini di sana.Amin!Apapun yang berlaku adalah dariNYA juga.....
Nak sebut pasal bangsa Malaysia (dalam proses)...baca kat blog si garuda nih....

Garuda's Banner

Create your own banner at mybannermaker.com!Menyirap aku tengok muka bangsa Malaysia yang buat peel macam tu...saja nak tunjuk pandai...lagipun polis tu buat kerjanya aje...memang aku geram dengan bangsa Malaysia yang licik nie...geramnyerrr..(ada sentimen ckit..huhu)..Korang tak rasa apa2 ker....
*bangsa Malaysia dirujuk pada kempen satu Malaysia...masih dalam proses analisis

Sebenarnya aku cuba nak cite pasal kuih nie...kuih biase jer...so...kalau sedap sok pagi2 korang belilah sendiri yer...miaha..ha..hak..hak...Inilah karipap dari lensa kameraku....karipap nie layak di namakan kuih satu Malaysia suka....semua orang suka...orang2 politik,bangsawan2,jutawan2,lebel pertengahan dan bawah....apa2 majlis besar2an pun akan ada karipap nie....penting tu...pendekata karipap nie kuih yang berjiwa internasional gitu...so...kita membesar pun diiringi kuih nie...karipap aku nak publish nie..karipap kentang jer...okeh!mari kita layan kuih sepanjang zaman nie dari lensa kameraku....jommmmm
Dalam proses ....
dah masak dah...

Whossshhh...panas!!!

Lihatlah....sedap dimakan panas2!!!

Currypuff=karipap...Malaysian Moast Popular "Kuih"
Malaysian interesting food!!!

10 comments:

Ellen said...

Assoy..sungguh menyelerakan sekali kuih karipap malaysia mu ni..hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

sungguh sedap nmpk gambo yg terserlah inti tuh...huhuhu

erkkk, tgn sapekah yg sedang mencilok karipap itu??? :P

Razis said...

perghhh..nie yg menjadikan perutku semakin kelaparan..

hani said...

aduh sedapnya...
teringin nak mkn pula...
nak bli takut tak sedap..nak buat malas...
ha3

gdoupt_monster71 said...

mcm kenal je tgn saper tu heee pengantin

atie said...

telan air liur nengok inti karipap tu.. nampak sedap.. karipap pun nampaknye beso beso.. puashati makan sebiji..

el said...

karipap my feveret
sedapnye smpi nak jilat skrin..panas2 mmg sedap di makan...weiii kalo mkn ngan bwg cuka jeruk tu kan meletopppppppppp torai lah hehehe
el nak wat karipap...buat byk2..then grg half masak..simpan dlm esbok..rs nak mkn grg aje..best kan huhuhu

Amyna said...

perghh karipap Malaysia.. Intinya menyerlah, memukau selera gitu. nyum3x.

Steward said...

Sedap nampak karipap tu bro..

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

soy sdpnye karipap tu...

p/s: si jerry tu mane2 asik mkn je huhu