Saturday, October 16, 2010

BARU SEBULAN DAH INSAF....BOLEH CAYA KER!?

16/10/10-08.41am

Kami mohon maaf, kami sudah insaf'

Oleh Ibrahim Isa, Murni Wan Omar dan Muhammad Apendy Issahak
am@hmetro.com.my
2010/10/16
 
BANTING: Sambil memohon maaf kepada keluarga mangsa dan rakyat Malaysia, dua pekerja ladang mengaku mengangkat, membakar dan membuang abu mayat jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya; pemandunya, Kamaruddin Shamsudin; peguam, Ahmad Kamil Abdul Karim dan pegawai bank CIMB, Noorhisham Mohammad.
BERSALAH...Sarawanan (kiri) dan Suresh dibawa keluar dari Mahkamah Majistret Telok Datok, Banting, semalam.
BERSALAH...Sarawanan (kiri) dan Suresh dibawa keluar dari Mahkamah Majistret Telok Datok, Banting, semalam.
Selanjutnya korang bacalah Harian Metro..ok....

Senang jer diaorang nie nak minta maaf,korang bole maafkan tak....hukuman...cuba baca nie:

Majistret Hurman Hussain menjatuhkan hukuman penjara maksimum tujuh tahun kepada kedua-dua tertuduh bagi empat pertuduhan itu dan memerintahkan ia berjalan serentak mulai tarikh mereka ditangkap iaitu 9 September lalu.
Rasa2nya setimpal tak ...bagi aku 7 tahun tak memadai....memandangkan mereka mengenepikan sifat kemanusiaan dan membuat sesuatu di luar batasan fikiran manusia normal..apapun pihak perundangan negara mesti ada alasan yang bernas tentang ini...harapan jangan diaorang bertukar dari penjahat kepada hero di mata samseng2 India di Malaysia dah ler...nanti berleluasa pulak kejadian ngeri macam nie.
(Termenung)..saksikan ini...lihatlah semangatnya yang membakar jiwa...samada + @ - :

Today my son birthday.....2 years old....Happy Birthday my dear Azib...!

10 comments:

gdoupt_monster71 said...

happy birthday azip....uncle jeman nak kek...muah muah muah...moga bertambah bijak & sihat sentiasa

el said...

giler kentang 7 thn jek hukuman ...ni TIDAK ADIL..x setimpal ngan ape yg depa dah buat..apelah undang2 negara kita ni...bongok tol...INSAFFFF..taik unte la INSAF..indu mn nak INSAF2...npk duit lg mau taruh atas...bodohhh (sori bahasa kasar) geram ngan hukuman bodoh tu..:)

hepi besday azib...smoga jd anak yg soleh dan terbaik ok...

ASSOYFINGER67 said...

gdoupt_monster71 & el ;T/K:)..moga doa korang makbul aminnnn...

Melati Qistyna's Mummy said...

hampagas tol la, nape 7taun lak, ape logik xplanation nyer, nyawa manusia neh x bernilai ke hape skang neh???????? INSAP ker, kang nanti ade lak yg ngikut, leh sesuka ati jer bakor2 org..

epy sebeday tuk my dear azib encem... mg membesar jd ank yg soleh, jadi kebanggaan makayah & semua... Amin...

pssstt, soy, mana kek azib neh, omak eh lom bakor ker? :P

zulkbo said...

salam..
maaf dia dah mati
4 orang..kena 7 tahun je..ishhh
rasanya banyak membantu polis bila
mereka mengaku..setidaknya susah nak
buat kes bila semua kesan DNA dah lebur
Perancang utama confirm..ke tali la..

ASSOYFINGER67 said...

Melati Qistyna's Mummy;den tak beli la E..huhu..sempu nie huhu

Jejaka Terhangat said...

haha..7 tahun je? pejam celik dah kluar..7 thn dulu aku form 5..rase mcm baru je smlm aku balik skolah..adehh..

cite tamil mmg buat nak gempak je..kesannya, diorg kat sini pon rase diorg ade kuasa luar biasa yg hebat mcm dlm cite tu..sepak skali pon orang melambung kena tiang lampu..buduss btol..

rapunzel said...

tak pdn dgn keling dok mlysia ni dah kire bgus. geram pulak bila pk knp jd mcm ni. mcm sial lah dorg yg bnuh ni. si perancang utama lagi bodoh bangang. eiiii. gerammm!

:: BLUEDIANTHUS :: said...

Kenapa tak letak hukuman bunuh je..huhu..INI TIDAK ADIL..

ASSOYFINGER67 said...

Tu lar pasal tengok ler muke diaorang tu...macam ada cite2 lain jer...7 tahun keluar muda lagi....diaorang nie kalau keluar pasti jadi hero nanti...sekarang pun dah jadi kebanggaan dalam senyap...:(