Sunday, November 28, 2010

KETAWA .......RISAU......SEKURANG2NYA...

28/11/2010-03:41pm
Tercetus ingin membuat entri ini setelah melawat blog2 rakan2 tadi untuk membalas jejak....Rasanya tak perlu bercakap banyak...aku hanya ketawa dah tersengih melihat ini:-


Kegagalan kecil:



Idea dicetuskan oleh:http://blogambar.blogspot.com


Dan aku tidak mengeluarkan suarapun bila membaca blog ini..
Kegagalan besar:
Lepas tu cuba baca kat blog nie pulak...(bacalah sebagai orang Islam yang ambil tau..Yes/No..tak penting kerana ia tak mustahil...musuh Islam semuanya amat bijak..cth:Syaitan dan Israel)
http://syamdicni.blogspot.com/
Pengakuan bekas paderi berbangsa Melayu...


We always careless when we laugh....never see the big thing hide  behind a small thing...

13 comments:

Almy said...

hihi..begitu lah nasib org yg suka ckp besar.. bila dh terjatuh, mula la mencari salah org lain.. tp xpsal2 hitler plak yg kena an..~~~

padin said...

haha kelako video tuh, memang kena..

zulkbo said...

salam Assoy ..
apa mak buat buat filem..
dahlah merapu,nak menipu
pun tak jadi..ermmm,nasib
baik tak tengok..tidak rugi je

ASSOYFINGER67 said...

Almy,padin,zulkbo;aku nie tak pernah tengfok wayang ...sejak 1195 lagi huhu..last..tengok ngan tunang..wife aku ler tu....aku nie ambil sikap tunggu hariraya jer....tak tahun depan..tahun depan lagi..miahaha...jimat duit pop corn aku..haha

DaHLia said...

hahahaa...siyes buat aku gelak...
alahai DR...

Zaer!! said...

Hahaha.serius ni bro assoy,zaer xpernah gelak sampai tahap ni.adesssss..klakor! 2 3 kali tengok..huhu

Abu Luqman said...

slam ziarah ..dari sahabat...
itulah orang yang selalu cakap besar ye...apa pun kena sederhana

qdine said...

estimate kena ikut kutipan tertinggi filem melayu masakini. kemudian ambik yang paling rendah ke..
paling tinggi Rm7.+++ juta. Mungkin ambik Rm 1.++++. Selamat. Atau dia nak lagi selamat boleh. letakkan 40+++ juta (RUPIAH).....

luqman hakimi said...

salam ziarah.....
kalau ada kelapangan sudilah kiranaya berkunjung ke blog hamaba...

Photoblog said...

thanx for the backlink...
really appreciate it...

nur said...

wasatiah la patutnye kan.. hehe
ALL IN ONE

ASSOYFINGER67 said...

DaHLia & Zaer!!;kadang2..tengok ramai2 lagi baik dari tengok sorang..huhu

Abu Luqman;apabila DIA x membenarkannya...

qdine;yelah...akal di beri supaya kita berfikir secara rasional...

luqman hakimi;InsyaALLAH...:)

Photoblog;No hal...blogger always as brothers...:D

nur;wasatiah tu apa....tapi aku rasa ambil ikht ibar maksudnya yea...ker!!??hhuhu

░♥si lampu neon♥░ said...

KESIAN DR ROMZEY =( HEHE..