Saturday, November 27, 2010

WEDDING CEREMONY ANJANG'S DAUGHTER....

27/11/2010-09:43pm

Anjang (bapa pengantin perempuan) sedang merenjis (tu anak perempuannyalah)
Selamat Pengantin baru..:)


Lepas zohor pagi tengahari tadi pergi ke majlis jamuan perkahwinan dan persandingan anak member aku..aku panggil Bro nie Anjang jer atau Abang Din...(kalau berkawan ..jarang aku tahu nama penuh kawan aku..terutama jiran atau bukan rakan sekerja...kadang2,kalau orang tu imam...sampai la aku panggil imam jer...itu antara tabiat orang lelaki..aku nie bukan nak detail sangat).Anjang nie jemput aku pun pakai pakai talipon jer (aku tak kisah bab2 nie)...Anjang seorang pesara dari badan pentadbiran UPM ..tak silap umur dia antara 56-57 tahun.aku mula rapat dengan Anjang nie ...kenal dah lama...bila kami sama2 ambil kelas mengaji Tauhid tahun lepas...itulah serba sedikit....).tahniah buat Anjang kerana dapat menantu lelakipertama....huhu...(semalam sedih gak tengok pernikahan anak dia ..kamera plak lupa bawak...sedih tang bab nangis jer..huhu..biaseler).Ok...jom aku bawa korang...orang pompuan memang sukala nie huhu....bawa korang ke majlis tu...aku biasaler fokus tang makanan...kali nie gambar lebih sikit ler....layan ok...
ayam goreng rempah


Dalca..

acar buah


gulai cili api nangka
popedom


rendang daging
Abang zali...DeeJay bertugas (taukeh KOK)
Antara juadah makan beradap dan pencuci mulut.....
Best pulak tengok pulut nie...jarang2 orang buat.....diletakkan pula kat tepi pelamin...huhu
Ends........

We do not remember the days;we do remember moments........for sure!

13 comments:

padin said...

ahah aku nak buat menu ape la time kawin nanti hehehe ape cadangan assoy?

CheQ PP JoY said...

hehe..gambar pengantin kemaen jauh lagi..kalau gambar pengantin di fokus-fokusnye..sian pengantin..hehe

Abu Luqman said...

salam bro..esuk aku ada 2 kenduri kawin...selamat malam bro

Melati Qistyna's Mummy said...

uhuhuhu... papedom tu mengancam :P

best nyer leh mkn2....

Lagenda said...

paling x tahan tgk buah2an tu...huaaa!

rafie said...

tgk makanan2 ni, buat aku lapar la.. *krok krok*

orang muo said...

selamat pengantin baru

mr.curly said...

klako lak tgk ayam yg tgh menonggeng tu..(eh ayam ke tu)..hehe

ASSOYFINGER67 said...

padin;nanti kita bincang,hai tak sabar lagi ker..huhu

CheQ PP JoY;bukan taknak ...takut nanti tuanpunya badan tak suka..tu ambil gambar yang kecil..:)

Abu Luqman;wah AL,banyak saman nak bayar...hihi

mr.curly;sebenornyer teman pun rase begitu yeop..miahaha...kepala dia ganti ngan buah tomato..kena dera..hakhak...


Melati Qistyna's Mummy;la..itu yang kao suka..tapi memang layan makan ngan nasi:D


Lagenda;hu..hu..rilex mak...

rafie;kesian...mesti bujang nie hak..hak

orang muo;t/K(b/p)

aeinio said...

umanggg aih sodap2 eh lauk.. meh asoy singgah amik award

el said...

ayam golek tu cun wooooo sexy back akakakakaka

ASSOYFINGER67 said...

aeinio;lah dapat award..award lauk ker huhu..T/Kasih..:)

el;ayam tu ramalan apa yg akan terjadi jer....miahahaha

DaHLia said...

nyum nyum nyum...

Entry Terkini DJ : Rahsia Sebenar Cikgu Shida

Jom Join Projek Disember DJ2B - 31 Blogger