Monday, January 3, 2011

SELAMAT.....2011

03/01/2011-12:40am
Salam dan Selamat Sejahtera......
BANGUN!!!!DAH PUKUL 6.00 PAGI!
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH!
SELAMAT KEMBALI KE KEADAAN MACAM BIASA!
SELAMAT MENGHADAPI HARGA BARANG YANG LUARBIASA....
(Minyak masak tak ada walau aku pergi ke 4 buah kedai runcit popular...harga nak naik ler tu!!!Apa gomen nak buat yer!?)
baru sikit tu...dua minggu lepas harga bawang besar hanya  RM 1.60 jer sekg..

Ehmmmmm....aku bukan kaya!
END






No word to say not means im agreed...look at my red eyes....

4 comments:

Abu Luqman said...

salam...awal tahun dah mula ..barang nak naik ye..huhu moto barang naik

Mijie said...

salam..wah giler jem..rasa nie lg jem kot daripada mijie time blik raya haji hari 2..msti tension kan..berapa jam lah duk dalam 2..

ASSOYFINGER67 said...

Abu Luqman;apa2 hal kita dulu huhu...nasib..:(

Mijie;kalau jem macam nie....aku nangis haha

padin said...

hahah musim sekolah dah bermula, rabak le poket ekekee barang2 sekolah pon boleh tahan mahal ek, ekekee