Thursday, November 21, 2013

WATIE JUARA RATU RANIA 2013

21/11/2013-12:41pm
Assalam...
Lama tak aktif nie...atas kesibukan, harap rakan2 semua sihat!

_____________________
Watie Juara Ratu Rania
Khamis November 21, 2013

Watie (kiri) ketika diumumkan sebagai juara Ratu Rania.
KUALA LUMPUR: Peserta kelahiran Johor, Watie atau nama sebenarnya Rosnawati Bachok, 37 diumumkan sebagai juara program realiti Ratu Rania yang berlangsung di Studio 2, Astro Bukit Jalil di sini pada malam Rabu.
Keputusan pemenang diumumkan oleh pengacara Dynas Mokhtar.
Watie membawa pulang hadiah bernilai RM50,000 termasuklah wang tunai RM25,000 beserta kontrak setahun iklan cetak dan elektronik Kempen Safi bernilai RM24,000 dan barangan produk Safi Rania bernilai RM1,000.
"Alhamdulillah walaupun saya kurang berkeyakinan dengan diri sendiri, tetapi saya asah diri untuk cuba berubah.
"Dan kemudian semangat saya semakin tinggi dan nekad mahu menang. Alhamdulillah kemenangan ini milik saya," katanya selepas tamat siaran program tersebut.
Episod kemuncak program pencarian ikon wanita moden itu ditayangkan secara eksklusif pada 20 November ini, pukul 9.30 malam di Astro Prima (105).
Tambah Watie, dia merancang mahu menderma sebahagian wang kemenangan itu kepada rumah kebajikan yang dipilih selain ingin membawa keluarganya bercuti ke luar negara.
Naib juara pula iaitu Aida atau Normazuraida Zakaria, 34, memenangi wang tunai RM5,000, kontrak setahun iklan cetak dan eletronik Kempen Safi bernilai RM9,000 dan barangan Safi Rania bernilai RM1,000.
Manakala hadiah sagu hati (bagi lapan peserta tersingkir) pula akan menerima wang tunai RM1,000 beserta barangan produk Safi bernilai RM 800 dan cenderahati Ratu Rania.
Program Ratu Rania dikendalikan oleh pengacara dan pelakon popular Dynas Mokhtar.
Untuk maklumat lanjut, layari laman web www.astrogempak.com.my.
Juri program tersebut, Ziana Zain berkata, Watie mampu mengembangkan bakatnya di bidang pengacaraan memandangkan wanita tersebut mempunyai keyakinan diri yang sangat bagus selain seorang wanita yang bijak mengenai pengetahuan am.
"Watie tahu apa yang ingin dilakukannya dan bagi saya, pemilihannya sebagai juara adalah sangat tepat," ujarnya.
Selain Ziana, juri yang terlibat ialah Rozita Che Wan dan Rizalman Ibrahim.
Pemarkahan peserta dilakukan 100 peratus oleh pihak juri.
________________________________________EnD

0 comments: